رئیس مرکز عالی امام خمینی (ره):

روند توسعه کشور نیاز به تدبیر و حکمت دارد

روند توسعه کشور نیاز به تدبیر و حکمت دارد
شناسه خبـر : ۱۱۴۸۶۵ پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸

نشست هم اندیشی دفاع مقدس ، جهاد نوآوری و مشارکت مردمی که در سالن جلسات مرکز امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش شهروند البرز رئیس مرکز عالی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر حکمت و تدبیر بوده گفت که در حال حاضر روند توسعه کشور نیاز به تدبیر و حکمت دارد که محور آن جهاد نوآوری و مشارکت مردم است.

 

 سید داوود حاجی میر رحیمی رئیس مرکز عالی امام خمینی (ره) در نشست هم اندیشی دفاع مقدس ، جهاد نوآوری و مشارکت مردمی که در سالن جلسات مرکز امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با هدف گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

این‌مسوول با اشاره به این‌ مطلب که با توجه به اینکه کشور در شرایط توسعه و سازندگی قرار دارد و شرایط ویژه سیاسی و تحریم ها مورد توجه است، تصریح کرد: بحث جهاد نوآوری و توسعه مشارکت های مردمی موضوعی است که جزو مولفه های اساسی دوران دفاع مقدس بوده و در این نشست مورد توجه قرار گرفته است.

 

رئیس مرکز عالی امام خمینی (ره) با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست ها تاکید بر توسعه پایدار کشور بر محور نظام نوآوری گردش دارد، بیان کرد: این نظام سبب پیروزی کشور بر علیه دشمنان در جنگ دفاع مقدس شد و بسیاری از دشمنان با پشتوانه ی صدام دست به نابودی ما زدند که با مشارکت فعال مردم این اتفاق رخ نداد.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر حکمت و تدبیر بوده ،ادامه داد: در حال حاضر روند توسعه کشور نیاز به تدبیر و حکمت دارد که محور آن جهاد نوآوری و مشارکت مردم است.

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در حاشیه این برنامه عنوان کرد: این نمایشگاه در ارتباط با موضوعات دفاع مقدس و نوآوری بوده که با همت امور فرهنگی مجموعه آموزش عالی امام خمینی(ره) و بنیاد مهدویت استان البرز برگزار شده است.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz