حجت الاسلام نورپور امام جمعه کمالشهر:

سید مقاومت، سید حسن نصر الله، مالک اشتر ولایت در لبنان بود

 سید مقاومت، سید حسن نصر الله، مالک اشتر ولایت در لبنان بود
شناسه خبـر : ۱۱۴۹۰۳ جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

امام‌جمعه ماهدشت در خطبه‌های، نماز جمعه این هفته کمالشهر گفت که سید مقاومت، سید حسن نصر الله، مالک اشتر ولایت در لبنان بود .

به گزارش شهروند البرز حجت الاسلام نورپورامام جمعه کمالشهر در خطبه اول نماز درباره ویژگی های حزب الله از نظرقرآن به ایرادسخن پرداخت و درخطبه دوم ضمن تسلیت شهادت مظلومانه دبیر کل حزب الله لبنان،مجاهدکبیر حاج سید حسن نصرالله گفت : سید مقاومت، سید حسن نصر الله، مالک اشتر ولایت بود در لبنان، با همان ویژگی های مالک اشتر. او مثل مالک، بنده ای از بندگان خالص و خوب خدا بود "عبدا من عبادالله"

او به هنگام خطر و وحشت وبحران آرام و قرار نداشت «لایَنامُ ایام الخوفُ» او شمشیر برنده ای از شمشیر های خدا بود بر گردن صهیونیزم «سیف مِن سیوف الله» او بر بدکاران، صهیونیزم و اشغالگران از شعله های آتش تند تر بود.

 

سیدمقاومت عالمی بودند بافضیلت و مجاهدی بودند خستگی ناپذیر که 32 سال تمام در راه خدا با شجاعت حیدری اش با دشمنان جنگید، پسر جوانش را داد و خودش هم مجروح و جانباز بود. 

سید مقاومت نه تنها به تشیع، نه تنها بر عالم اسلام، بلکه بر همه بشریت و عموم انسانها حق دارد؛ زیرا با تمام وجود با شرورترین، خبیث ترین، کثیف ترین پدیده تاریخ بشری در عالم یعنی صهیونیزم می جنگید و جهاد و دفاع را رهبری می کرد.

 

مستحضرید صهیونیزم و قوم یهود نه تنها دشمن شیعه و سنی بلکه دشمن همه انسان ها هستند ، آنها برابر آموزه های دینی خود، فقط قوم یهود را انسان می دانند، غیر از یهود را حیوانات انسان نما می دانند که برای یهودی‌ها آفریده شده اند! 

عاقبت هم این سید عزیز، غیور و خوش بخت به آرزویش که شهادت بود نائل آمد آن هم به دست اشقی الاشقیا دهر

رژیم سفاک و کودک کش و حامیانش به ویژه آمریکای جنایت پیشه و فریبکار، آمریکایی که سید مقاومت بوسیله بمب های او و هواپیما های او و نیز با نقشه و طراحی او به شهادت رسید همه بدانند، با رفتن سید مقاومت هیچ خللی در جبهه مقاومت به اذن الله بوجود نخواهد آمد و انشالله حزب عزیز لبنان و جبهه مقاومت بر مبارزه، تا زوال کامل غده چرکین سرطانی ادامه خواهند داد.

 

خطیب نمازجمعه به عملیات غرورآفرین وعده صادق اشاره کرد و ضمن تقدیر و تشکر از نیروی هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت سپاه عزیز با 200 موشک بالستیک،که درطول تاریخ بی نظیر است ، پایگاههای هوائی، مراکز جاسوسی و نظامی اسرائیل را مورد هدف قرار داد. 

وثابت کردکه گنبدآهنین چندلایه رژیم جعلی کارایی ندارد.

 این پیروزی و صلابت را به مقام معظم رهبری امام خامنه ای و نیروهای مسلح و مردم عزیز تبریک عرض می کنیم. 

این عملیات قدرتمند و اعجاب آفرین آبروی جمهوری اسامی را خرید و تبلیغات پرحجم و جنگ روانی ضد ایرانی رسانه های سعودی و اماراتی و... که بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه و شهادت سید حسن، شدت گرفته بود را به دیوار کوبید و نشان داد که قدرتمند ترین کشور منطقه غرب آسیا کیست؟

 

این عملیات، مرهمی بر دل های داغدار عاشقان انقلاب اسلامی بود، این عملیات، قلب امام زمان (ع) را شاد کرد این عملیات روح امام راحل، قلب مقام معظم رهبری و امت اسلامی بلکه قلب آزادی‌خواهان جهان را شاد کرد. 

آری این عملیات غرور آفرین دل غم زده کودکان و یتیمان غزه و لبنان را شاد کرد. 

ما دست و بازوی مجاهدان و پاسداران انقلاب اسلامی را می بوسیم و بر این دستان دشمن شکن افتخار می کنیم و رژیم سفاک و آمریکای جنایتکار و دیگر حامیان آن بداند اگر بعد از این کوچک‌ترین خطایی از اسرائیل صادر شود قطعا با جواب بسیار شدیدتر و کوبنده تر مواجه خواهد شد. 

خطیب نماز جمعه به ضرورت کمک به جبهه مقاومت تاکید کرد ویادآورشد :

امام خامنه ای فرمودند:

"بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب الله سر افراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند"

 

ناطق درپایان روز نیروی انتظامی را به عزیزان سبز پوش، خدوم و مومن و زحمت کش این نیرو تبریک عرض کرده وگفت :

 نیروی انتظامی از ارکان نظام، حافظ امنیت کشور و مردم که وظائف بسیار خطیر و مهمی را بر عهده دارد و ماوی و پناهگاه مردم است. 

و ما خدا را شاکریم که امروز پلیس ما، یک پلیس مکتبی، انقلابی و مردمی است و در راه اسلام وامنیت هم صدها نفر شهید تقدیم کرده. 

مردم انتظار دارند که نیروی انتظامی و پلیس مکتبی، طرح نور که یکی از بهترین ماموریت های این نیرو است را با قوت هرچه تمام ادامه دهد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz