عضو شورای شهر کرج گفت: بهرهبرداری نهایی مترو از ایستگاه خوارزمی حصارک تا شهید سلطانی به طول ۱۴ کیلومتر نیاز شهر، مطالبه شهروندان و اتفاق بهینه در حمل و نقل عمومی است.
جواد چپردار، عضو شورای شهر کرج، در حاشیه کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج، اظهار کرد: سیگنالینگ، دپوی خوارزمی، تامین رام قطار و اصلاح اساسنامه در قطار شهری باید در فوریت و اولویت اقدام باشد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در حوزه قطار شهری تکمیل ایستگاهها، تست گرم و راه اندازی با رامهای موجود محقق گردیده ولیکن برای بهره برداری کامل سازمان قطار شهری میبایست کارسازی سیگنالینگ، اساسنامه ۸۴ سازمانی، دپوی خوارزمی و تامین رامهای قطار را با فوریت و در اولویت برنامه مدیریت شهری محقق نماید.
وی اضافه کرد: شورای ششم در سال اول برای تکمیل دو ایستگاه ۴۵متری گلشهر و آیت الله طالقانی از ادوار شورا و مدیریت شهری سابق به تدبیر کارگروهی اقدام موثری نمود و حاصل آن راه اندازی بخش مرکزی متروی درون شهری شد.
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در ادامه ساخت و راه اندازی کامل و صفر تا صد ایستگاه ها،ریل گذاری و بخش پایانی خط دو از قطار شهری ادامه ایستگاه آیت الله طالقانی تا ایستگاه شهید سلطانی در این دوره از شورا،سازمان و مدیریت شهرداری محقق گردید.
چپردار یادآور شد: بدون تردید بهره برداری قطار شهری از ایستگاه خوارزمی در حصارک تا ایستگاه نهایی در شهید سلطانی به طول ۱۴ کیلومتر مجاورت ایستگاه کرج، فردیس از متروی تهران مطالبات واقعی مردم، راه حل اساسی کاهش ترافیک خیابان شهید بهشتی و بهره وری بهینه حمل و نقل عمومی در کلان شهر کرج است که ان شالله در ادامه راهاندازیها و در فاز نهایی محقق و کام شهروندان را شیرین خواهد شد.
به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz