باغ محمد شهر به کارگران زحمت کش شهرداری کرج رسید

باغ محمد شهر به کارگران زحمت کش شهرداری کرج رسید
شناسه خبـر : ۱۱۴۷۷۲ شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج از تعیین و تکلیف باغ محمد شهر به مرکز تفریحی رفاهی ویژه کارکنان و کارگران زحمت کش شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش شهروند البرز علیرضا رحیمی محمودآبادی در باب تعیین و تکلیف باغ پرحاشیه محمد شهر اظهار داشت: پیرو تذکری که در اواخر سال 1400 به شهرداری کرج داده شد با همراهی همه اعضای محترم شورا ردیف بودجه جداگانه برای این موضوع مصوب و از آن تاریخ در مرحله اجرا قرار گرفت.

 

علیرضا رحیمی هدف از تغییر کاربری باغ محمدشهر را خدمات رسانی و توسعه رفاه کارگران زحمت کش شاغل در مجموعه شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: باغ محمد شهر با وسعت ۳۸هزار مترمربع و ایجاد ۳۰سوئیت رفاهی همراه با امکانات مربوطه بزودی به مرحله بهره برداری می رسد که به مرکز تفریحی و رفاهی شهرداری ویژه کارکنان و کارگران زحمت کش شهرداری اعم از فضای سبز و پاکبانان تبدیل شد.

 

عضو شورا اسلامی شهر کرج اعتبار لازم اجرایی این امر را حدود سی میلیارد تومان اعلام نمود و گفت:امیدوارم مدیریت شهری بتواند هر چه سریعتر مقدمات بهره برداری از این مجموعه را انجام دهد تا پایان مهرماه سال جاری تقدیم همکاران محترم شود.

 

 رحیمی در پایان یادآور شد :باغ پر حاشیه محمد شهر در دوره های گذشته معمولا با حواشی همراه بود که خوشبختانه امروز به صاحبان اصلی خود یعنی پرسنل و کارگران خدوم شهرداری رسید و ان شالله با این اقدام خوب و مبارک حاشیه از این باغ رخت تن برکنده و به محلی برای آرامش و آسایش همکاران خوبم در مدیریت شهری تبدیل خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz