دکتر حمید الله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران کارخانجات کشور:

با استفاده از ظرفیت بومی سازی تحریم ها را باید کنار بزنیم

با استفاده از ظرفیت بومی سازی تحریم ها را باید کنار بزنیم
شناسه خبـر : ۱۱۴۳۳۶ پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

دکتر حمید الله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران کارخانجات کشور در طی بازدید از،یک واحد تولید فولاد و آلومینیوم در اشتهارد به مناسبت هفته کارگر ضمن تبریک روز کارگر و هفته بسیج کارگران و اشاره به موضوع جهاد تبیین گفت: در بازدید از این کارخانه دیدیم که اگر فرهنگ جهادی، تفکر بسیجی و فعل می‌توانیم را بکار ببندیم بر همه مشکلات فائق می‌آییم.

 

به گزارش شهروند البرز الله بداشتی اظهار کرد: تلاش مضاعف را در قسمت تصمیم گیرنده و عمل کننده این کارخانه به وضوح می‌بینیم. 

الله بداشتی ادامه داد: امروز فرزندان شما در این سازمان به عنوان نیروهای تحولی هوشمند با استفاده‌ از ظرفیت بومی سازی،و ... با اندیشمندان و متخصان ایران اسلامی باید تحریم ها را کنار بزنند.

وی بیان کرد:امروز تفکر است که می تواند تشکل ها را اداره کند و این تفکر امروز کارساز است.

وی تصریح کرد: در کنار هم‌باید راهبردهای مورد نظر مقام‌معظم رهبری در خصوص شعار سال مبنی بر جهش تولید را که تکلیف امسال را به انجام‌برسانيم .

وی ادامه داد: امنیت سفره غذایی از،اهمیت بالایی برخوردار است و کارگران ما باید از سفره تولید عایدات داشته و سفره شان پر شود.

وی گفت: کارگران‌این کارخانه مجاهدانه در خط تولید فعالیت می‌کنند و تحریم ها را بی اثر کرده اند.

الله بداشتی افزود: اگر در صنعت موشکی و بازدارنده دفاعی موفق بودیم شهید تهرانی مقدم‌و حاج‌قاسم سلیمانی ها را تقدیم کرده این و در این راه خون داده‌ایم تا امنیت را ایجاد کرده‌ایم .

وی تصریح کرد: صنعت نیاز به خون دادن و کارگران و کارفرمایانی بصیری دارد که خوشبختانه ما همه آن را داریم.

رییس سازمان بسیج کارگران کارخانجات کشور اظهار کرد: موفقیت های ۱۴۰۳ را بعد از راهبردی دیدیم که همه لبیک گویان در راه اهداف و آرمانهای نظام‌تلاش می‌کنند.

الله بداشتی تاکید کرد: حال کارگران‌را باید بهتر بکنیم و باید افزود مشکلات وجود دارد و ما با همه مشکلات واقف هستیم اما باید زمینه رفع این مشکلات را با کار جهادی ایجاد کنبم.

وی با بیان این که زمان پیش می رود و موفقیت حاصل می شود تصریح کرد: اما ما در کشور با تمام دشمنی ها و خناسی ابرقدرتها با همه دشمنی هایی که می‌بینیم اجازه ندادند کمترین تکنولوژی را وارد کشور کنیم خوشبختانه ما ادامه دادیم و جوانان رشید انقلاب با تفکر بسیجی،و جهادی خطوطی را که دشمن نمی‌دانست ما راه اندازی کردیم.

وی بیان کرد: هر وقت چشممان را از عایدی و کمک دشمن قطع کردیم‌توانستيم و هر وقت متعهدها و دلسوزها پای کار آمدند توانستیم باایستیم چرا که ما مردم‌مان را دوست داریم.

وی در آخر مطرح کرد: در تنگنا کرونا مشکل مردم را تفکر بسیجی حل کرد.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz