فیلیپین، مقصد بعدی سرم های درمانی موسسه رازی


فیلیپین، مقصد بعدی سرم های درمانی موسسه رازی
شناسه خبـر : ۱۱۴۳۶۰ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸

نماینده شرکت فیلیپینی "2 World Trwaders Inc" خواستار تولید سرم های درمانی اختصاصی ضدمارگزیدگی توسط موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، برای کشور فیلیپین شد.

به گزارش شهروند البرز در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران- افریقا 2024 مراد خان احمدی نماینده شرکت فیلیپینی "2 World Trwaders Inc " به مدیرعاملی آقای عبدالرزاق صدیق به دعوت موسسه رازی برای مذاکره و هماهنگی در جهت همکاری های مشترک در غرفه این مجموعه حضور یافت و طرفین به بحث و گفتگو در مورد ایجاد زمینه های همکاری مشترک پرداختند.

 

خان احمدی، در همین راستا گفت: با توجه به کیفیت بالای سرم های درمانی تولید شده در موسسه رازی، شرکت "2 World Trwaders Inc " ضمن مذاکره با مسئولان رازی، این درخواست را دارد که سرم های ضدمارگزیدگی فیلیپین، نیز با استحصال سم مارهای این کشور، توسط موسسه رازی تولید شود.

 

دکتر اسحاقی رئیس موسسه رازی نیز یکی از مهمترین برنامه های این مجموعه را انجام پروژه های مشترک با کشورهای هدف و انتقال دانش فنی به آنان اعلام کرد و گفت: گشایش بازارهای صادراتی جدید و انتقال تکنولوژی به سایر کشورها از اهداف اصلی موسسه در صده دوم فعالیت است و در دستور کار جدی این مجموعه قرار دارد.

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz